Szukaj wkładu/drukarki:

Doktortusz.pl

Szukaj wkładu/drukarki:

Usługa zmiany firmware-u drukarki:




Proponujemy Państwu profesjonalnie wykonaną usługę zmiany oprogramowania układowego (firmware) w laserowych drukarkach i urządzeniach wielofunkcyjnych. Dzięki powyższej zmianie będą Państwo mogli korzystać z usług regeneracji tonerów do tych urządzeń oraz z materiałów kompatybilnych.


Najczęściej zadawane pytania (FAQ):

1. Jak sprawdzić jaką wersję oprogramowania mam w swojej drukarce?

Na każdej drukarce można wydrukować tzw. stronę testową lub raport konfiguracyjny. Na nich zawarte są potrzebne informacje. Szukamy linijki ze słowem firmware. Ciąg w tym rzędzie cyfr to jest nasza wersja oprogramowania.

2. Czy po zmianie oprogramowania tracę gwarancję?

Nie, gdyż przed wysłaniem do serwisu zawsze można wgrać oryginalne oprogramowanie, a po całej operacji nie zostaje żaden ślad.

3. Co daje zmiana oprogramowania?

Najkrócej mówiąc - oszczędność. Dzięki zmianie oprogramowania można używać bezchipowych zamienników lub samemu regenerować tonery. W niektórych sytuacjach zmiana oprogramowania jest jedynym sposobem na nieużywanie drogich, oryginalnych wkładów.

4. Dlaczego mam nie aktualizować online oprogramowania wysyłanego przez producenta sprzętu?

Prosta sprawa. Potraktuj alternatywne oprogramowanie jako patch dla Twojej drukarki, a aktualizacje wysyłane przez producentów jak bug`a. Zanim pojawi się kolejny patch na zainstalowanego bug`a może minąć klika dni, tygodni, a nawet miesięcy, a Ty będziesz "zmuszony" korzystać tylko z oryginalnych tonerów.

5. Jak mam wgrać alternatywne oprogramowanie do swojej drukarki?

Do każdego wysłanego przez nas oprogramowania jest dołączona krótka instrukcja obsługi i każdy średnio zorientowany "komputerowiec" z pewnością z tym sobie poradzi.

Aby dowiedzieć się czy do twego modelu urządzenia istnieje alternatywne oprogramowaie oraz ile kosztuje napisz email na firmware@drtusz.pl podając producenta, model oraz aktualną wersję oprogramowania.



Osobom z poza Białegostoku oraz tym, którzy wolą wgrywać oprogramowanie w swoim zaciszu domowym, proponujemy odsprzedaż oprogramowania dedykowanego do Państwa urządzenia. Zamówienia można składać wysyłając email na adres firmware@drtusz.pl (UWAGA! Wysyłanie zamówienia oprogramowania na inny e-mail może opóźnić jego realizację) podając model, wersję, numer seryjny urządzenia oraz ewentualnie dane do faktury VAT.



Szybki kontakt
DrTusz Sp. z o.o.
ul. Wyszyńskiego 2 lok. 75
15-888 Białystok

Sklep stacjonarny w Białymstoku:
tel. +48 85 7 337 337
email: drtusz@drtusz.pl

godziny pracy:
pon-pt: 8:00-18:00
sob: 10:00-14:00

Sklep internetowy:
www.drtusz.pl
tel. +48 525 22 33 22
email: sklep@drtusz.pl

godziny pracy infolini:
pon-pt: 9:00-17:00

Usługa zmiany firmware-u drukarki:



Proponujemy Państwu profesjonalnie wykonaną usługę zmiany oprogramowania układowego (firmware) w laserowych drukarkach i urządzeniach wielofunkcyjnych. Dzięki powyższej zmianie będą Państwo mogli korzystać z usług regeneracji tonerów do tych urządzeń oraz z materiałów kompatybilnych.


Najczęściej zadawane pytania (FAQ):

1. Jak sprawdzić jaką wersję oprogramowania mam w swojej drukarce?

Na każdej drukarce można wydrukować tzw. stronę testową lub raport konfiguracyjny. Na nich zawarte są potrzebne informacje. Szukamy linijki ze słowem firmware. Ciąg w tym rzędzie cyfr to jest nasza wersja oprogramowania.

2. Czy po zmianie oprogramowania tracę gwarancję?

Nie, gdyż przed wysłaniem do serwisu zawsze można wgrać oryginalne oprogramowanie, a po całej operacji nie zostaje żaden ślad.

3. Co daje zmiana oprogramowania?

Najkrócej mówiąc - oszczędność. Dzięki zmianie oprogramowania można używać bezchipowych zamienników lub samemu regenerować tonery. W niektórych sytuacjach zmiana oprogramowania jest jedynym sposobem na nieużywanie drogich, oryginalnych wkładów.

4. Dlaczego mam nie aktualizować online oprogramowania wysyłanego przez producenta sprzętu?

Prosta sprawa. Potraktuj alternatywne oprogramowanie jako patch dla Twojej drukarki, a aktualizacje wysyłane przez producentów jak bug`a. Zanim pojawi się kolejny patch na zainstalowanego bug`a może minąć klika dni, tygodni, a nawet miesięcy, a Ty będziesz "zmuszony" korzystać tylko z oryginalnych tonerów.

5. Jak mam wgrać alternatywne oprogramowanie do swojej drukarki?

Do każdego wysłanego przez nas oprogramowania jest dołączona krótka instrukcja obsługi i każdy średnio zorientowany "komputerowiec" z pewnością z tym sobie poradzi.

Aby dowiedzieć się czy do twego modelu urządzenia istnieje alternatywne oprogramowaie oraz ile kosztuje napisz email na firmware@drtusz.pl podając producenta, model oraz aktualną wersję oprogramowania.



Osobom z poza Białegostoku oraz tym, którzy wolą wgrywać oprogramowanie w swoim zaciszu domowym, proponujemy odsprzedaż oprogramowania dedykowanego do Państwa urządzenia. Zamówienia można składać wysyłając email na adres firmware@drtusz.pl (UWAGA! Wysyłanie zamówienia oprogramowania na inny e-mail może opóźnić jego realizację) podając model, wersję, numer seryjny urządzenia oraz ewentualnie dane do faktury VAT.